• 03/09/2023

Smile Software

De veelzijdige en flexibele software van Smile is in een nieuw jasje gestoken. Kader Digital helpt je op eenvoudige wijze incidenten-, klachten- en auditprocessen te stroomlijnen op dezelfde pragmatische manier waarop Smile Software je altijd heeft bijgestaan. Eenvoudig voor de gebruiker, het juiste inzicht voor de professional en grip op Kwaliteit & Veiligheid voor de organisatie blijft een begrip.

Contact
Lees hieronder verder
Smile Software heet nu Kader Digital

Alles wat je van software voor Kwaliteit & Veiligheid mag verwachten

Het verbinden van mensen, data en risicomanagement-processen via online software is al 25 jaar lang onze kernkwaliteit. Continu verbeteren zit net als bij onze opdrachtgevers in ons DNA. Met de overgang naar de naam Kader Digital blijft het volgende nog steeds van kracht:

  • Service met een Smile
  • Software van topklasse
  • In Nederland gevestigd
  • Inrichting op maat mogelijk
  • Best Practice oplossingen beschikbaar
  • ISO 9001, ISO 27001 én NEN 7510 gecertificeerd

Kostenreductie door minder risico’s

Het is bewezen dat organisaties die aandacht besteden aan het voorkomen van risico’s, gezonder zijn en minder kosten maken vanwege het oplossen van incidenten of risico’s.

Direct contact

Het Smile gevoel is nog steeds merkbaar

Voortdurend verbeteren zit in ons dna

Het continu verbeteren ten behoeve van het verbeteren van kwaliteit & veiligheid helpt niet alleen onze klanten, maar is ook een vanzelfsprekend onderdeel van onze werkwijze. Dat merk je aan onze software. 

Hier wil ik meer over weten

De voordelen van klant zijn

Smile gebruikers merken weinig van de overgang naar Kader Digital. Ze voelen zich gelijk thuis als ze klant worden en de sfeer bij Kader is altijd fijn en betrokken. 

Hier wil ik meer over weten

Onze software is het resultaat van continu leren en verbeteren

Op dit moment werken de developers aan het doorontwikkelen van Smile platform naar het Kader Digital platform. Binnen onze organisatie zijn er meer dan 10 software developers dagelijks bezig met de voortdurende verbetering van de software.

Hier wil ik meer over weten
Net een beetje anders

De mensfactor

Met recht kunnen we zeggen dat we net een beetje anders zijn dan veel softwarebedrijven. Bij ons staat de factor mens altijd voorop en dat weerspiegelt zich in de manier waarop we online-software voor onze klanten maken.  Het verbinden van data, mensen en processen is onze dagelijkse uitdaging.

Ruim 25 jaar bestaansrecht

Smile is 25 jaar geleden begonnen met de ontwikkeling van een universeel klachtensysteem. Dat was toen super innovatief en vervulde een behoefte in de markt om op basis van feedback, interne processen te verbeteren. We zijn inmiddels uitgegroeid tot één van de beste en meest complete softwarespelers voor het managen van risico’s.

Continu verbeteren

Net als bij onze klanten, zit continu verbeteren voor grip op risico’s in ons dna. Onze opdrachtgevers mogen altijd rekenen op service met een smile. Bovendien zijn we een in Nederland gevestigd softwarebedrijf. Dat communiceert lekker en, gelet op de huidige AVG-vereisten, wel zo fijn en veilig.

Innoveren met de gebruikers-community

Smile organiseerde regelmatig meedenken-dagen, klankbordgroepen over de software en strategische werkgroepen die over bredere thema’s gaan. Voor het onderwijs en de zorg boodt Smile een collectief waar instellingen zich bij aan konden sluiten. Klanten gingen hier met vakgenoten in gesprek over nieuwe functionaliteiten en hebben een belangrijke stem gehad in de doorontwikkeling van hun Smile applicaties.

Dit willen we als Kader Digital nieuw leven in blazen. Want van we leren het meest van de gebruikerservaringen en dat waar jij tegenaanloopt. Binnenkort kun je hier updates over verwachten. Schrijf je vooral in de voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Wat klanten ervaren

Klantcases

06/08/2023

Klantcase: GVB X Incidentmanagement

Lees verder
06/08/2023

Klantcase: GGZ inGeest X Incidentmanagement

Lees verder

Klantcase: NS X Audit & klachtenmanagement

Lees verder

Persoonlijk

We hebben oog voor onze klanten. Zijn er echt voor de ander. We staan dichtbij en begrijpen wat er nodig is.

Innovatief

We blijven continu verbeteren en ontwikkelen. Wij kijken vooruit. Onze visie helpt je verder. We denken buiten de bestaande kaders.

Pragmatisch

Wij maken complexe materie begrijpelijk. Staan voor wat we zeggen. Gaan doelgericht aan de slag.

Vakkundig

Kennis en kunde staan hoog in het vaandel. We blijven ons ontwikkelen. Op ons kun je bouwen, en vertrouwen dat het goed komt.