Qnect AMS

AMS: Het digitale RI&E instrument

Gezond en veilig werken begint met een sterke Risico Inventarisatie en Evaluatie. Daarbij helpt het handige en gebruiksvriendelijke ArboManagementSysteem (AMS): een innovatief digitaal RI&E-instrument. Lees hier alles over de voordelen en het eenvoudige gebruik.

Demo aanvragen
Lees hieronder verder
AMS

Overal en altijd inzicht in RI&E vragenlijsten en acties

Met de module AMS kunnen jouw collega’s RI&E-vragenlijsten snel en soepel invullen op hun laptop of in de mobiele app. Je kunt het AMS zo inrichten dat het helemaal past bij jouw organisatie: met specifieke vragen of een bepaalde risicoclassificatie die je gewend bent te gebruiken. Volgt er een actie uit de RI&E, bijvoorbeeld een asbestcontrole? Dan kun jij als eindverantwoordelijke dit soort openstaande acties overzien in een handige lijst, met de actiehouder en de status erbij. De actiehouder kan uiteraard ook precies zien wat diegene moet doen!

Het AMS wordt momenteel gebruikt door duizenden organisaties, de meeste daarvan zitten in Nederland. De gebruikers variëren van ministeries tot distributiecentra en van grote retailers tot de lokale slagerij. Kunnen we jouw bedrijf binnenkort ook toevoegen aan dit rijtje?

De investering voor het gebruik van AMS is afhankelijk van het aantal gebruikers plus de keuze voor de samenstelling van gebruiksmodules. Daarnaast hanteert het AMS een jaarlijks abonnementsvorm. Ben je benieuwd geworden naar de prijs voor jouw AMS gebruik of wil je een voorstel? Neem contact met ons op. 

Bekijk de demo van het AMS

AMS is voor mij onmisbaar om alle RI&E activiteiten per vestiging zorgvuldig te monitoren en te managen

Enez Kat Head of Store Development, Health & Safety - Bijenkorf Nederland
Download

Brochure AMS

Gezond en veilig werken begint bij de Risico Inventarisatie en Evaluatie (RI&E). Maar hoe pak je dit goed aan? Wij helpen je
de RI&E op een inzichtelijke manier te digitaliseren. De module AMS is de oplossing voor jouw bedrijf.

  •  *
    naam@bedrijf.nl
  •  *
  •  *

Onze klanten

Melding indienen als gebruiker van het AMS

FAQ

Veelgestelde vragen voor gebruikers van het AMS

Werk je met het AMS en heb je een vraag of loop je ergens tegenaan? Bekijk onze veelgestelde vragen. Waarschijnlijk vind je hier al de oplossing! 

Veelgestelde vragen
Nieuw

Onze nieuwste artikelen

17/03/2023

Klantcase: Bijenkorf X AMS

Lees verder
06/08/2023

Klantcase: GGZ inGeest X Incidentmanagement

Lees verder
06/08/2023

Klantcase: GVB X Incidentmanagement

Lees verder

Single Sign On

Single sign-on zorgt ervoor dat je eenmalig inlogt met je bedrijfsaccount, waarna automatisch toegang wordt verschaft tot de software.

Flexibel systeem

Door verschillende gebruiksmodules uit- en aan te kunnen zetten personaliseer je jouw software en daarmee de functionaliteiten van wat jij nodig hebt.

Data analyse

Aan de hand van het overzichtelijke dashboard houd je overzicht en controle op de opvolgstatus van taken. Trends worden inzichtelijk, zodat je pro-actief arbobeleid kan voeren.

Organisatiestructuur

Gebruikers kunnen in de structuur altijd naar beneden kijken, maar nooit omhoog. Zo heb je alleen toegang tot de informatie die voor jou relevant is